Saturday, 20 October 2012

DENDAM USTAZAH

Part 1

Hari Ahad berlalu pergi, seawal pagi Ustazah Nur bangun menyucikan dirinya. Selesai mandi, Ustazah turun ke dapur menyediakan sarapan untuk suaminya dan memandikan anaknya yang berumur tiga tahun itu untuk dihantar di pusat asuhan yang tidak jauh dari rumahnya.

"Selamat pagi sayang."

"Selamat pagi abang, awal bangun hari ni!" Tegur Ustazah Nur.

"Sayang dah lupa ke? Hari ni abang Ada mesyuarat penting."

"Ohh ya lupa saya, jadi hari ini abang balik lambat la ya!"

"Mungkin juga, dalam pukul 8 malam abang sampai," balas suaminya.

"Oohh.. Lambat juga ya!"

"Eempphh sayang tunggu abang ya."

"Baiklah," jawab Ustazah Nur ringkas.

Suami Ustazah Nur bekerja sebagai pengurus syarikat ternama di bandar yang agak jauh dari kediamannya. Setelah selesai semuanya, mereka keluar untuk bekerja.

Ustazah Nur merupakan guru di sekolah menengah di tempatnya, cuma 15 minit sampai ke sekolahnya, tidak terlalu jau h jarak antara sekolah dan rumahnya. Hari makin lewat, Ustazah Nur mengemas mejanya. Banyak kerja perlu disiapkannya sebelum balik ke rumahnya. Dia merenung jam di dinding bilik guru, masa berbaki 2 jam sebelum dia balik. Sempat dia meyemak buku-buku latihan anak muridnya.

Sedang leka dia menyemak buku, baru Ustazah teringat yang gas masak rumahnya telah habis pagi tadi. Ustazah Nur mengeluh sendirian. Kebetulan Raju lalu depan bilik guru, bergegas Ustazah Nur meluru ke arah Raju.

"Heiii Raju mari sini!"

"Ya Ustazah, Ada apa saya boleh bantu ka?"

"Bapa kamu jual gas masak kan!"

"Ya Ustazah, Ustazah mau gas masak ka?" Tanya Raju.

"A’ha, Raju ni saya punya alamat, nanti suruh bapa kamu hantar ya!"

"Baik, nanti saya bagi tahu sama saya punya bapa."

Sesi persekolahan telah tamat. Ustazah Nur bergegas pulang kerana berjanji dengan bapa Raju untuk menghantar gas memasak ke rumahnya. Ustazah terus balik ke rumahnya tanpa mengambil anaknya di rumah pengasuh.

Sampai di rumah, dilihatnya bapa Raju masih belum tiba. Sudah kebiasaan Ustazah Nur bila sampai di rumah, dia mandi. Tidak kira balik sekolah mahupun keluar kemana-mana. Ustazah Nur mandi dan mencukur sedikit rambut yang menutupi permatanya.

Walaupun Ustazah Nur berumur 30an tetapi badannya seperti anak dara, putih mulus orangnya. Selesai mandi, Ustazah menyarung seluar track dan tshirt putih yang agak jarang sikit. Fikirnya tiada sapa yang nampak. Kedengaran enjin lori di luar rumahnya.

"Encik Kumar ye?" Tanya Ustazah.

"Ya saya bapa Raju, tadi dia ada pesan sama saya suruh hantar ini barang."

"Ya saya memang mintak, silalah masuk," pelawa Ustazah.

Kumar membelakangi Ustazah Nur, matanya terjegil keluar melihat bontot montok Ustazah Nur yang bergoyang begitu kuat sekali ke kiri dan ke kanan. Melirik matanya ke atas, ternampaknya dari belakang kesan tali baju dalam Ustazah berwarna merah, walaupun ternampak sikit kerana dilindungi oleh tudung tapi cukup membuatkan koneknya keras di dalam seluarnya.

Kumar mula memasang angan untuk merogol Ustazah Nur yang juga cikgu sekolah anaknya. Fikirannya ligat memikir macam mana dia ingin meratah tubuh montok Ustazah.

Setelah sampai ke dapur, baru Kumar teringat yang kawannya ada meminta dia membeli ubat perangsang ketika dia ke pekan tadi. Otaknya ligat bagaimana dia ingin memberi Ustazah pil tersebut. Ternampaknya berdekatan meja makan terhidang segelas air teh panas, fikirnya itu mungkin Ustazah punya.

"Ustazah boleh tolong saya ka?"

"Ada apa Kumar?" Ustazah Nur bertanya.

"Ini hos mau tukar la, sudah lama."

"Jadi kena tukar ka?" Tanya Ustazah ingin kepastian.

"Mesti mau tukar ini barang, kalau tak tukar nanti, terbakar Ustazah. Pegi ambil ini hos dalam saya punya lori," terang Kumar.

Ustazah Nur yang begitu lurus bendul itu terus ke lori Kumar megambil hos yang disuruh Kumar, sementara Kumar mencari akal untuk meletakkan ubat perangsang. Kumar terlihat secawan air d iatas meja makan Ustazah Nur, lalu diletakkannya 4 biji ubat tersebut. Memang dia sengaja meletakkan lebih supaya ianya cepat kalau Ustazah Nur meminumnya nanti, dikacaunya air supaya ubat tersebut sebati dengan air tu.

"Hos inikah Kumar?" Sebaik masuk ke dapur, tanya Ustazah Nur.

"Terima kasih Ustazah, sekejap saya mau pasang ni hos ya! Nanti saya sekali cek semua."

Sambil Kumar membelek hos dan tong gas tersebut Ustazah Nur kembali ke meja makannya dan menghirup air yang telah dicampur oleh pil perangsang tadi. Hampir setengah air dihirup. Kumar hanya terseyum melihatnya, memang sengaja Kumar melambatkan tugasannya.

Pil telah memberi kesan kepada Ustazah Nur. Dia mula tidak keruan. Dia menghirup lagi air tadi tapi kini sehingga habis semuanya diminum. Kumar bangun dari tempatnya dan dia kini membelakangi Ustazah Nur yang duduk di kerusinya.

Perlahan-lahan Kumar meletakkan tangannya di bahu Ustazah, tanpa di sedarinya, Kumar mengosok bahu Ustazah. Kini Ustazah Nur memberi respon. Dia mula sedikit ghairah tetapi dia sedar akan perlakuan Kumar, ditepisnya tangan Kumar tapi tepisannya lemah.



Kumar semakin berani, tangan kirinya telah menekap ke payudara Ustazah sebelah kiri, diramasnya perlahan-lahan. Ustazah tidak mampu bertahan lagi walaupun ramasan hanya diluar bajunya tetapi cukup untuk merangsang nafsunya.

Kini Kumar semakin berani, terus menyelak baju Ustazah ke atas dan menampakkan baju dalamnya yang berwarna merah itu. Kumar dengan rakus merentap baju dalam Ustazah Nur. Maka tersembullah mahkota gunung kembar Ustazah Nur.

Kumar menjilat dengan rakusnya, dia tahu dia tak punyai masa yang lama. Kumar mengasak payudara Ustazah Nur dengan kepakaran yang ada. Ustazah Nur sudah tidak berkata lagi, dia telah menyerahkan bukit idaman para cikgu-cikgu lelaki di sekolahnya yang selama ini memang geramkannya. Suara Ustazah Nur sudah mula mengeluarkan bunyi berahi.

Kumar tidak dapat menahan gelora nafsunya, dibukanya kaki Ustazah seluasnya, ditarik seluar track yang dipakai oleh Ustazah Nur dengan rakusnya. Kumar merentap seluar dalam Ustazah Nur. Terpegun Kumar melihat puki Melayu yang cukup bersih itu, hanya sedikit sahaja rambut lembut yang menutupi bahagian atas

"Sudah Kumar, saya cikgu anak kamu. Sanggup kamu lakukan ini terhadap saya," rayu Ustazah Nur.

"Cikgu punya body banyak cantik la, saya suka," balas Kumar penuh nafsu.

"Tolonglah Kumar, saya rayu dekat kamu, jangan lakukannya," Ustazah Nur meminta simpati.

Rayuan Ustazah hanya sia-sia. Kumar semakin rakus menjilat puki Ustazah Nur. Sungguh berselera Kumar melahap puki Ustazah, sambil tangan kanan Kumar membuka zip seluarnya dan mengeluarkan batang jantannya yang sememangnya dari tadi mengganas di dalam seluarnya.

Kumar membaringkan Ustazah Nur di atas meja makan, dibuka seluas-luasnya kaki Ustazah Nur. Kumar sudah hilang pertimbangan, dia melihat puki Melayu terdedah untuk santapannya, puki Melayu yang selama ini bertudung labuh menutupi semua auratnya. Kini puki tersebut menjadi habuannya.

Perlahan-lahan Kumar menolak batang legamnya ke dalam puki Melayu yang kecik lagi comel itu

"Uuuhhh iiss Kumar ssaakkkiittt!" Jerit Ustazah Nur.

"Rileks cikgu, sikit saja," pujuk Kumar.

Sepantas Kumar menghentak sehingga ke dasarnya, Ustazah menjerit kesakitan. Perit dia menahan asakan Kumar. Acara tarik menarik telah bermula. Kumar bermain dengan rentak perlahan mulanya, semakin lama semakin laju. Ustazah Nur mula menerima batang Kumar

"Emmpphhh.. Ahh.. Empphh lajuu lagi Kumar..." Ustazah Nur mula mengeluh nikmat.

"Ustazah suka?" Tanya Kumar.

"Suka Kumar.. Ssangat sukaa.. Emmpphhh..." Ustazah Nur yang mula lupa diri kerana terlalu bernafsu.

"Kalau saya mintak hari-hari Ustazah boleh bagi?" Tanya Kumar lagi.

"Boleh Kumar, asalkan kamu puaskan saya hari ini..." jawab Ustazah Nur.

Serentak persetujuan antara Ustazah dan Kumar, janji memakan diri Ustazah, kini Kumar melajukan hentakannya. Ustazah Nur tidah terdaya lagi meraung kesedapan yang tidak terhingga. Suami beliau tidak sehebat Kumar, 10 minit pasti akan pancut dan terus tidur, membiarkan Ustazah Nur terkapai sendirian.

"Uuhhh... Kkuumaarr lagii ahhh.. Ahhh..." jerit Ustazah Nur, "Ahhh.. Ahhh.. Kumaarr saya tak tahan lagii..."

Sepantas kilat Kumar mencabut batangnya, ini menyebabkan Ustazah Nur bagai naik gila seperti perigi kehausan air

"Kumar tolong lah saya perlukannya tolonglahh Kumarr..." rayu Ustazah Nur.

"Saya boleh tolong Ustazah tapi apa jaminannya?" Tanya Kumar.

"Saya sudah janji sama kamu, saya akan bersama kamu jika kamu perlukannya."

"Betul semua itu? Kalau Ustazah tipu saya, saya akan sebarkan perihal ini..." ugut Kumar.

"Betul Kumar saya janji..."

"Sekarang saya mau Ustazah layan saya pula."

Serentak Kumar merebahkan badannya di lantai dapur. Ustazah Nur tidak menunggu lama, terus memanjat ke badan Kumar dengan penuh nafsu. Dibuka baju tshirt yang dipakainya, tapi Kumar melarang Ustazah Nur membuka tudungnya kerana dia inggin sekali melihat seorang perempuan Melayu dan juga Ustazah di sekolah anaknya, menunggang batang India yang sememangnya gagah. Ustazah mula meyorong lubang pukinya laju bagai nak gila. Tangannya meramas-ramas dada Kumar dan sesekali beralih kepada gunungnya.

"Ahhh... Ahh... Emmphh.. Kumaar... Kamu suka.." dalam desahan Ustzazah Nur bertanya.

"Yaaa.. Saya suka Ustazah laju lagii..."

"Ahhh.. Emmphh.. Kumar batang kamu besar padat dalam puki saya.” Ustazah Nur terus merintih,

Suami saya tak sehebat ini, dia bodoh, perempuan secantik saya tidak dilayan sebaiknya ahhh.. Ahhh... Iyaa betul rugi sahaja..." luahan kata-kata yang terbuku di hati Ustazah Nur.

Kini henjutan makin laju. Makin ghairah Ustazah Nur, tidak menghiraukan keadaan sekelilingnya, meraung kesedapan yang tak terhingga kesedapan yang belum pernah dia alami

"Ahhhh... Ahhhh... Kumar saya dah nak saaammpaaaii..." tiba-tiba Ustazah Nur menjerit.

"Saya juga... Ahhhh... Ahhhh....."

Sepantas Kumar menolak Ustazah Nur ke tepi lantai, dipanjatnya dada Ustazah Nur

"Ahhhh.... Aaaaahhhhhh.... uhh... Ustazah Nur memaang sedapp... Ahh..."

Bertaburan air keramat Kumar di muka Ustazah Nur, penuh dimukanya, muka yang mana di luarnya alim tapi kini telah menduakan suaminya, bukan dengan pasangan Melayu tetapi India penjual gas memasak. Di muka Ustazah Nur riak wajahnya puas melayan bahtera seyumannya semanis gula tak pernah dia memgalami klimaks yang begitu asyik.


Part 2

"Sayang, esok abang kena out station selama satu minggu ke Langkawi."

"Empphh lamanya abang, macam mana dengan Nur?" Tanya Ustazah Nur.

"Abang dah talifon mak suruh jaga anak kita untuk satu minggu ni, mak kata ok. Dia pun suka boleh teman- temankan dia"

"Kalau abang sudah kata begitu, takpelah Nur setuju sahaja"

Malam itu Ustazah Nur melayan suaminya di atas ranjang tapi fikirannya asyik teringat kekasihnya Kumar, d imana dua minggu lepas melayan bahtera bersama.

Selepas kejadian tersebut, Kumar seringkali bertandang ke rumahnya melayan bahtera mereka. Semua bilik telah dicuba, ruang tamu, bilik utama, dapur, namun di bilik mandi juga mereka pernah mandi dan bermain sama.

Jikalau Ustazah Nur datang bulan, Kumar tetap ke rumahnya memenuhi kehendak nafsunya. Walaupun tidak mendapat puki Ustazah Nur, blowjob sudah memadai bagi Kumar. Pernah juga Kumar memancutkan air nikmatnya ke dalam mulut Ustazah. Mula-mula Ustazah Nur agak geli tetapi lama kelamaan Ustazah Nur makin suka. Sehingga kini Ustazah Nur terus menelan kesemuanya sehingga titisan terakhir.

"Bye sayang, jaga diri, jangan nakal-nakal okey," pesan Ustazah Nur pada suaminya.

"Iye, kan abang ada isteri yang cantik macam ayang ni, tak kan Abang nak carik yang lain."

"Alah kalau lelaki dah berkenan, apa pun boleh," perli Ustazah Nur.

Suami Ustazah Nur cuma gelak sinis sahaja. Selepas siap semuanya, Ustazah Nur mengucup tangan suaminya sebagai tanda perpisahan sementara. Mukanya agak sedih tapi hatinya agak gembira kerana dapat bersetubuh dengan ‘burung hitam’ yang gagah.

"Hello... Kumar... Ada dimana?" Sebaik suaminya pergi, Ustazah menghubungi Kumar.

"Saya baru habis hantar gas la Ustazah, Ada apa?" Tanya Kumar.

"Mari sini la, saya punya rumah," dalam nada manja, Ustazah memujuk.

"Apasal gas sudah habis ka?" Kumar pura-pura bertanya.

"Ya! Ini gas dalam kain sudah habis, mau kasi isi baru la," dalam nada mengada-ada Ustazah Nur jawab.

"Oooo... Ini hari takda sekolah ka?" Tanya Kumar lagi.

"Saya amik cuti la 3 hari."

"Oooo... Ok ok, nanti saya balik dulu mau mandi," balas Kumar.

"Ok, Ok, kasi hensem-hensem ha! " Pesan Ustazah Nur.

"Sama la Ustazah, kasi pakai itu baju kebaya ketat punya ha," pinta Kumar pula,

"Ok, Okm Kumar warna merah punya kasi sama you la," kata Ustazah.

"Waaa... Tudung jangan lupa, baru itu gas lagi syok," pesan Kumar.

"You punya pasal saya ok"

Ustazah Nur belari-lari anak naik ke tingkat atas untuk menyiapkan dirinya, khas untuk kekasih gelapnya.

20 minit berlalu. Ustazah Nur telah pun siap memakai baju kebaya ketat merahnya, ditenungnya ke cermin di depannya. Memang seksi habis, dengan punggungnya ke atas menampakkan keseksiannya, dipadankan pula dengan G-string baru dibelinya semalam di pekan berhampiran, khas untuk Kumar menunggangnya.

Ustazah Nur mengemas rumahnya. Langsir ditutup rapat-rapat, tingkap rumahnya habis berkunci, takut-takut jirannya terdengar raungan manjanya nanti. Ustazah Nur sudah sedia sepenuhnya. Hanya menunggu Kumar sahaja.

Baru sahaja Ustazah Nur menghirup air minumannya, loceng rumahnya berbunyi. Nampaknnya Kumar telah sampai di muka pintu rumahnnya, tanpa lori. Memang Ustazah Nur memesan tidak meletakkan lori di depan rumahnya, takut-takut jirannya syak mereka.

"Masuk Kumar," pelawa Ustazah.

"Waaa... Banyak cantik la Ustazah ini hari," puji Kumar.

"Isshhh... Nantilah Kumar, kita minum-minum dulu ya!"

"Ok... Ustazah punya pasal saya mesti ok punya."

Mereka berjalan berpimpin tangan ke dapur seperti kekasih. Kumar sempat meramas punggung Ustazah Nur. Ustazah cuma senyum manja, dia tahu dia tidak perlu terburu-buru kerana mereka akan honeymon di dalam rumah selama 3 hari 2 malam. Ustazah Nur ke bilik air.

Kumar seperti biasa memasukkan ubat perangsang ke dalam air Ustazah Nur. Kali ini kuantitinya banyak, sehingga 6 biji. Ustazah Nur keluar dengan haruman semerbak kasturi. Kumar hanya senyum sahaja. Mereka berbual panjang tentang pelbagai isu, kemudian ke depan menonton televisyen.

Kumar duduk di sebelah Ustazah Nur, tangannya merangkul leher Ustazah Nur, dimain-mainnya telinga Ustazah Nur.

"Empphh Kumar," rengek Ustazah Nur kegelian.

"Sayang suka... Saya buat macam ini?"

"Suka, sangat suka..."

"Suami tidak buat macam inikah?" Tanya Kumar.

"Ada tapi tak cukup.. Kumar boleh saya hisap ini," minta Ustazah Nur.

"Silalah memang kamu punya hari ini."

Ustazah Nur sudah tiada nilai malu, ditariknya zip seluar slack Kumar ke bawah, maka terpacullah ‘burung hitam’ Kumar yang belum cukup keras itu. Ditariknya kulit ke bawah, dihirup-hirupnya bau dari batang Kumar. Kini mulut manis Ustazah Nur mengulum batang Kumar dengan perlahan, lembut dan penuh kasih sayang.



Kumar tidak keruan bila Ustazah Nur mula menyedut bola gantungnya, tangan Kumar pantas mencari tempat yang boleh mengghairahkan Ustazah Nur.

"Emmmphhh Kumar cepat sayang masukkannya," rintih Ustazah Nur.

"Empphh wanginya…"

"Ssshhh... Ahhh... Kumar pelahan-lahan sakit"

Kumar mula menghenjut Ustazah Nur. Kaki Ustazah Nur diletakkanya di kedua2-dua belah bahunya, ditekannya kaki Ustazah rapat ke perutnya. Kumar mula melajukan rentak. Ustazah Nur mula meraung kesedapan.

Kini Kumar mula menukar posisi. Kumar di bawah dan kini Ustazah Nur di atas. Ustazah Nur melajukan hentakan. Kumar memeluk Erat Ustazah Nur yang kini posisinya punggungnya agak sedikit terjungkit. Kumar dengan erat memeluk.

Tiba-tiba Ustazah Nur terasa sesuatu di belakangnnya seakan-akan tujahan di duburnya. Ustazah Nur cuba melihat tetapi Kumar memeluk erat. Dengan sekali hentakkan separuh batang menyelami dubur Ustazah Nur. Laungan kepedihan Ustazah Nur bergema dirumahnya, air mata mula menitis.

Kumar mula menghentikan henjutannya. Ustazah Nur meletakkan kepalanya di bahu Kumar. Perlahan-lahan Ustazah Nur lihat ke belakang, siapakah yang baru meliwatnya sebentar tadi. Perlahan Ustazah Nur melihatnya dengan perasaan terkejut.

Haji Ismail, Tokey kedai kebiasaan Ustazah Nur mengambil barang bersama suaminya. Terkejut bukan kepalang Ustazah Nur bila masa Haji Ismail datang.

"Nur lubang dubur kau memang dah lama aku idamkan," kata haji Ismail.

"Mail, amacam sedap ka?" tanya Kumar.

"Memang betul la Kumar, sedap la," jawab Haji Ismail.

"Aku sudah cakap, ini Ustazah banyak syok," balas Kumar.

"Iyelah, kau dah makan dulu, memang la," Haji Ismail berkata sinis.

"Itu lubang belum makan la dey," jawab Kumar lagi.

"Haji Ismail, lepaskan dubur saya tu, saya tak sanggup kat situ," jerit Ustazah Nur.

"Nur aku memang dah lama idamkan ni," balas Haji Ismail.

"Tapi sakit Haji, lepaskan la dulu," rayu Ustazah Nur.

"Sakit kejap ja... kejap lagi sedap la, betol ka Kumar?"

"Iyerlah Ustazah, sekejap aja," pujuk Kumar.

Ustazah tidak berkata apa, kesan ubat perangsang telah menyerap ke seluruh tubuhnya. Kumar mula menghenjut lubang puki Ustazah Nur, Haji Ismail memainkan peranannya di belakang. Ustazah Nur. sudah dapat menyesuaikan dirinya dengan kehadiran dua batang di dalam lubangnya.

"Arrgghhhh... Haji kuat lagi," raung Ustazah Nur.

"Aahhh... Ahhh... Nur lubang kau memang sedap," kata Haji Ismail.

"Memang la, tak ada orang lagi main kat situ," rintih Ustazah Nur.

"Dey Haji, hantam la, ini Ustazah kita sudah book 3 hari tau!" Kumar pula memberitahu Haji Ismail.

"Aahhh... Ahhh.. Ahh... Betul ke Nur? Uurrhhh...” keluh Haji Ismail.

"Iyelah haji... Ummpphh.. Ahh.. khas untuk Haji dan Kumar," balas Ustazah Nur. "Tapi nanti, bila saya nak barang dengan gas bagi free,ok?"

"Ok," jawab mereka serentak.

Kumar keletihan kini duduk di kerusi, Haji Ismail mengambil alih tempat Kumar bermain dengan puki Ustazah Nur secara doggy, muka Ustazah Nur kemerah-merahan menerima asakan Haji Ismail. Kumar tidak menunggu lama, kini duduk di depan Ustazah Nur menyuakan batangnya ke mulut Ustazah Nur.

"Mail, amacam sudah ka?" Tanya Kumar tak sabar.

"Dey Macha! Rileks la, aku dah lama tak main la," balas Haji Ismail.

"Hai! Bini ada, tak boleh main ka?" Tanya Kumar lagi.

"Bini aku expired la, dah tak boleh kemut dah, tak macam Nur ahhh..." jawab Haji Ismail.

"Emmpphhh.. Ahhh.. Betul ke Kak Jah tak layan Haji?" Tanya Ustazah Nur pula.

"Aahhh.. Umphh.. Betul Nur, kekadang aku pegi ke rumah Kumar la."

"Ahhh.. Emphh.. Rumah Kumar buat apa?" Tanya Ustazah ingin tahu.

"Dia main sama saya punya bini la Ustazah," balas Kumar.

"Emmpphh.. Tak sedar tua ahh.. Ahhh... Umphh.. Gatal la tu.." sindir Ustazah Nur.

"Aahhh... Kau diam la Nur, kau pun sama ja, mengajar Ustazah konon," jawab Haji Ismail pula.

"Eemmpphh... Ahh.. Kita .. Ahh.. Sama ja haji... Gilaa... Ahh.. Nafsu...”

Haji Ismail sampai kemuncaknya, terus mencabut batangnnya dan terus menghala ke mulut Ustazah Nur. Kumar mengambil alih tempat Haji Ismail, terus merodok batangnya ke dalam puki Ustazah, sementara air nikmat Haji Ismail habis ditelan oleh Ustazah Nur.

Kini Kumar menghenjut laju puki Ustazah Nur, Haji duduk di depan Ustazah Nur melihat muka stim Ustazah Nur bertudung ala-ala Wardina. Haji Ismail mengurut-urut batangnya yang lembik. Kadang-kadang diulinya tetek Ustazah Nur, membuatkan Ustazah Nur menjerit kesedapan.



Ustazah Nur tidak berdiamkan diri, terus dicapai batang Haji, dikulumnya dalam-dalam. Terangkat-angkat punggung Haji Ismail Kumar sampai kemuncaknya, terus menghala ke muka Ustazah Nur, terpancut kesemua air nikmat termasuk Haji juga puas mereka bertiga melayan bahtera. Penuh muka Ustazah Nur dengan air mereka berdua. Ustazah Nur puas-sepuasnya. Kumar dan Haji Ismail terduduk di sofa.

Ustazah Nur bangun ke bilik mandi membersihkan diri. Sekembalinya Ustazah Nur ke depan, dia sudahpun mandi dan memakai baju kurung bewarna biru, tapi tidak tanggal tudung. Memang sengaja Ustazah Nur tidak memakai apa-apa di dalam baju kurung itu, dia tahu malam ni pasti mereka inginkan tubuhnya lagi.


Part 3

"Haji, Kumar, ni air panas minum la dulu," ajak Ustazah Nur.

"Kamu dah mandi Nur?" Tanya Haji Ismail.

"Iyelah Haji, rehatkan badan dulu, kejap lagi Haji nak lagi kan!" Kata Ustazah nur.

"Haa... Mana kamu tau?"

"Tu! Tengok konek tu dah naik.. Haji tak nak bukak ke kopiah tu?" Juih mulut Ustazah Nur sambil bertanya.

"Alah kalau kau pakai tudung, boleh?" Pinta Haji Ismail.

"Ni si Kumar suka," jawab Ustazah Nur.

"Betul la Haji, saya banyak suka la," kata Kumar.

"Ok... Kumar, kau rehat dulu, aku nak main dengan Nur dulu," ujar Haji Ismail.

"Ayoo.. Banyak cepat! Baru pukul 2petang la," perli Kumar.

"Iye la Haji, awal lagi," sambung Ustazah Nur.

"Kejap lagi mencarik pulak Kak Kah kau, dah cepat," tak sabar-sabar Haji Ismail menjawab.

Ustazah Nur cuma senyum, dia terus menongeng di birai kerusi, menyelak kain baju kurungnya ke atas. Haji Ismail menelan air liur sahaja, dicium-ciumnya punggung Ustazah Nur. Sempat juga dia membuatkan love bite.

"Haji nak terus ke?" Tanya Ustazah Nur.

"Iyalah… cepat Nur, aku dah tak tahan ni," jawab Haji Ismail.

"Tak nak hisap dulu?" Tanya Ustazah Nur lagi.

"Tak payah, malam nanti aku datang lagi."

Haji Ismail terus menyula puki Ustazah Nur. Laju hentakkannya. Ustazah Nur menahan penuh nafsu. Haji Ismail mencapai buah dada Nur, digentel-gentelnya buah Nur sesekali. Ustazah Nur mengemut kuat batang Haji Ismail, membuatkan Haji Ismail hilang arah. Kuat tujahan Haji Ismail kali ini, membuatkan Ustazah Nur senak perut.

"Aahhh... Ahhh.. Laju lagi Haji," jerit Ustazah Nur.

"Uuuhhh... Rugi kaki kau Nur, kemut kau keliling," balas Haji Ismail.

"Aahhh... Ahh.. Kak Jah tak kemut ke?" Tanya Ustazah Nur.

"Eemmphh... Kak Jah kau, tak payahlah."

"Aahhh... Ahh... Kak Liza ada, apasal tak main dengan dia emphh…" tanya Ustazah Nur lagi.

"Aahhh.. Kau gila Nur, dia ahhh.. Dia kan anak aku!" Jawab Haji Ismail.

"Eemphh.. Ahh... Anak ke tak, janji boleh ahh.. Empphh.. Kemut Haji!"

Haji Ismail terus melantak lubang puki Ustazah Nur. Dia tak ambik pusing pasal Liza, anak dara suntinya yang baru habis SPM tetapi Ustazah Nur ingin membalas dendam terhadap Haji Ismail akan perbuatannya sebentar tadi meliwatnya secara senyap.

"Emmpphhh... Aahhh... Nur aku nak pancut!" Raung Ustazah nur.

"Nur sekali Haji"

"Eerrrggghhhhhhh..... Arggghhhh......." Mereka berdua terkapai-kapai.

Kumar memerhatikan sahaja aksi mereka. Ustazah Nur kembali membersihkan lebihan air dari Haji Ismail, dilapnya pakai tisu. Haji Ismail mengenakan bajunya dan meminta diri. Ustazah Nur kembali kepada Kumar sambil membelai batang Kumar.

"Macam mana Haji boleh ikut?" Tanya Ustazah nur.

"Dia ada cakap, dia banyak geram sama you!" Jawab Kumar.

"Ooo.. Kiranya sekarang, Kumar jual saya la," rajuk Ustazah Nur.

"Bukan la Ustazah.."

"Ok, kalau macam tu, saya ada satu pertolongan, boleh ka? Atau lepas ni takde main saya punya puki lagi," kata Ustazah Nur sambil mengugut.

"Apa? Cakap la?"

"Ini malam Haji datang mesti punya, betul ka?" Tanya Ustazah Nur.

"Betul..."

"Sekarang saya mau Kumar bawak dia punya anak Liza mari sini, kasi tengok dia punya bapa main sama saya," kata Ustazah Nur.

"Ok small matters la," jawab Kumar.

Tepat 10 malam, Haji Ismail datang menuntut lubang puki dari Ustazah Nur tetapi kali ini dia membawa rakannya untuk menjamu Ustazah Nur, iaitu Sudin ketua kampung dan Pak Ali.

Ustazah Nur keluar menjemput mereka masuk. Ustazah Nur memakai baju kurung kedah berwarna hijau. Terbeliak mata Sudin dan Pak Ali melihat Ustazah Nur berjalan masuk. Mereka terus dibawa ke bilik utama rumah tersebut. Ustazah Nur terus duduk di atas katil

"Emmmphhh... Nampaknya malam ni Haji bawak kawan," kata Ustazah Nur.

"Iyer mereka sahaja yang tahu perkara ni," jawab Haji Ismail.

"Kalau begitu baik kita mulakan," Ustazah Nur seperti pelacur murahan menarik Haji Ismail dan terus menghisap batangnya.

Pak Ali terus berbogel, begitu juga Sudin. Pak Ali terus menyingkap kain dan terus menjilat puki Ustazah Nur. Sudin bermain dengan tetek. Tidak lama sebab Ustazah Nur ada agenda lain, terus ditarik tangan Haji Ismail. Ustazah Nur terus menarik batang Haji Ismail ke dalam pukinya. Ustazah Nur saja berlakon untuk stim habis supaya biar Liza tahu bahawa bapanya Haji Ismail kaki burit.

"Emmpphhh.. Ahhh.. Laju lagi Haji..." rintih Ustazah Nur.

"Aahhh... Uhh.. Sudin kau tengok Ustazah ni, gian batang," kata Haji Ismail.

"Uuhhh... Yer la aku macam dalam mimpi," kata Pak Ali.

"Ali, amacam best ka?" Tanya Sudin.

"Best!!! Aku suka"

Sedang mereka asyik melayan Ustazah Nur, Liza muncul dari belakang. Liza mula menitiskan air mata melihat bapanya bak seperti seekor harimau membaham daging. Pak Ali dan Sudin terkaku sebentar melihat Liza berada di situ tapi Haji Ismail terus menghentak batangnya ke puki Ustazah Nur, sehingga Sudin menegur Haji Ismail.

"Mail, kau tengok tu?"

"Kenapa?" Tanya Haji Ismail.

"Kau kenal budak tu?” Tanya Sudin.

Haji Ismail melihat ke belakang, Terkejut dia kerana Liza di belakangnya. Dia yang berbogel berada di celah kangkang Ustazah Nur, cepat-cepat menutup kemaluannya.

"Kau… Kau buat apa sini Liza?" Tanya Haji Ismail.

"Saja nak tengok," selamba Liza menjawab.

"Dah… dah, kau pergi balik," arah Haji Ismail.

Liza menghampiri katil di mana Ustazah Nur berada. Sudin dan Pak Ali terpaku melihat Liza.

"Kalau ayah boleh, Liza pun boleh," kata Liza.

"Pak Sudin dan Pak Ali, mari sini puaskan Liza macam mana Ayah puas layan Ustazah," kata Liza.

"Betul ke Liza? Aku pun dah lama ngidam badan kau ni," kata Sudin.

"Betul tu Sudin, orang dah sorong bantal apa lagi!” Sambung Pak Ali.

"Liza, kau balik," arah Haji Ismail.

"Dah terlambat ayah…"

Ustazah Nur tersenyum puas. Kini anak Haji Ismail menjadi ganti tubuhnya. Liza terus membogelkan dirinya. Terbeliak mata Sudin dan Pak Ali. Mereka tanpa membuang masa terus mengomol Liza yang terbaring, walaupun airmatanya mengalir.

Ustazah Nur meninggalkan bilik dan memberi ruang kepada Kumar dan kawannya yang berada di luar seramai 3 orang, termasuk Kumar. Jadi keseluruham di dalam bilik tersebut ada 7 orang, termasuk Haji Ismail membaham Liza seorang.

Ustazah Nur menguncikan dirinya di bilik bawah. Dia puas. Dendamnya tercapai sudah dan malam ini dia boleh berehat kerana ada orang menggantikannya.

No comments:

Post a Comment